High Class Branding voor klasse resultaat 

Ik streef ernaar gravitas bij je te bereiken. Het woord ‘gravitas’ komt oorspronkelijk uit het Latijn en betekent: zwaarte, aanzien, serieus, deugdelijk.

Wanneer je gravitas bezit, dan leg je gewicht in de schaal. Je bent van invloed op een authentieke manier. Je wordt vanzelfsprekend serieus genomen.
Sommige mensen hebben dit van nature. Het goede nieuws is dat gravitas voor iedereen is aan te leren. In het Engels betekent ‘to gravitate’: ‘aantrekken’ (als in aantrekkingskracht).

Wanneer je gravitas bezit, toon je High Class resultaat met een High Class Brand. Dat betekent dat je een afgestemd beeld laat zien in gedrag, communicatie en verschijning. Dit wordt ‘congruentie’ genoemd. Wanneer er congruentie is, dan wordt er bij de mensen uit je omgeving vertrouwen gewekt. Dit is één van de basiswaarden, zoals je kunt zien in mijn High Class Branding Transformationmodel®. 

Jouw High Class Brand zorgt ervoor dat je makkelijk in verbinding blijft met je prospects, doelgroep en/of collega’s. Hierdoor wordt je impact groter. 

In mijn dienstverlening ‘High Class Branding Transformation Program’ worden de waarden uit het model meegenomen.