MEER IMPACT:
Nu werken aan straks
Maakt dat straks nu is
High Class Branding Transformation Program voor meer impact
Jeanine doet een grootse belofte die ze volledig waarmaakt. Ze daagt je uit om uit je comfortzone te stappen. Ze geeft je concrete handvatten hoe je de beste versie van jezelf naar voren kunt brengen. Het is een plezier om met haar te werken.
Ik kan nu beter inschatten hoe mijn huidige impact en dynamiek werken. Mijn communicatiestijl is ook naar voren gekomen. Ik heb door de diverse tips mijn imago, zelfvertrouwen en geloofwaardige stijl verder ontwikkeld. Leuk om mijn persoonlijke en leiderschapsstijl meer uit te bouwen vanuit mijn innerlijk en uiterlijk. Jeanine hartelijk dank voor je inspirerende en leuke manier van werken.
“High Class Branding: De transformatie naar jouw kern”
Je gaat voor die authentieke én professionele uitstraling
Volgens sociaal psycholoog Kevin Hogan, schrijver van The Science of Influence, wordt de eerste indruk in slechts enkele seconden bepaald vanuit het onderbewuste. En niet vanuit onze ratio, zoals we vaak denken. Allemaal categoriseren we mensen in ‘ja’, ‘misschien’, of ‘nee’. Alleen een klein gedeelte komt in de categorie ‘ja’ terecht en maar weinigen gaan van ‘misschien’ naar ‘ja’.
En jij wilt als ondernemer, leider en/of kennisprofessional die ‘ja’ krijgen. Daar waar jij in uitblinkt, mag gezien worden. Maar wel met de impact die het verdient.
Het zou kunnen dat je al heel veel van je tijd, financiën en energie hebt besteed aan je uitstraling. Je weet dat er meer in zit. Je wint soms informatie in over hoe je een high class merk neerzet van jouzelf die jouw waarde laat zien. Een uitstraling die opvalt en die het alledaagse overstijgt. Een uitstraling die het hart raakt van je doelgroep met een imago die het antwoord geeft op het probleem van je klant.
Jouw High Class Brand® gaat over meer dan alleen maar jouw buitenkant
Wat houdt het in om een high class merk te zijn als persoon? Je legt gewicht in de schaal. Je laat zelfrespect en waardering zien voor wat er is. Je laat niet toe dat je stemming je gedrag negatief beïnvloedt. Het betekent niet dat je verwaand of afstandelijk bent. Nee, je laat op een waardige manier zien dat je bereid bent datgene wat je ‘in huis’ hebt in te zetten ten behoeve van je visie.
Jouw branding kent geen pauze
Weet je wat het is: het gaat helemaal niet om Branding, maar om MINDSET. Wanneer je een klasse mindset hebt zoals jij, dan zal je je niet op je gemak voelen bij de mainstream trends.
Wanneer je aan de ene kant laat zien dat je onverschillig bent in je communicatie of zelfs suggestief bent in je stijl en je aan andere kant authentiek en geloofwaardig wil overkomen, dan laat je je ‘brand’ in de steek.
Jouw uitstraling is dan niet eenduidig en steekhoudend en zelfs verwarrend voor de mensen om je heen!
Een klasse persoonlijk merk geeft je voldoening en bespaart je tijd
Jij bent tenslotte de persoon die altijd professioneel is en serieus genomen wilt worden. Dat geeft voldoening. Je maakt waar wat je visie is.
Je bent betekenisvol én succesvol. Mensen zien waar je voor staat. Dat bespaart je tijd, want je kunt sneller bereiken wat je op je hart hebt. Je tijd is kostbaar, aangezien je genoeg tijd over wil houden om met je dierbaren door te brengen.
Wat is jouw rol? Mogelijk heb je er meerdere.
N Het kan zijn dat jij die aangewezen leider bent, die het mandaat heeft om de cultuur in een gevestigde organisatie te veranderen. Je hebt vanuit je diverse rollen te maken met verschillende partijen. Op alle fronten is een geloofwaardige uitstraling nodig om draagvlak te creëren.
N Mogelijk ben je die financiële manager die serieus genomen wil worden, wanneer je de directie onderbouwde argumenten biedt om af te zien van een onverantwoorde investering.
N Wellicht ben jij die spreker, expert of ondernemer die graag wil werken met goed betalende cliënten.
N Misschien ben jij de opvoedcoach die door gezinnen serieus wil worden genomen wanneer je daar oplossingen aandraagt voor meer rust en ontspanning.
Het is tijd om je te presenteren als een professional en leider
Het ontstaan van de 7 Imagostrategieën
Ik heb onderzoek gedaan naar een formule die ten alle tijde een ‘VIP Branding” laat zien. Van daaruit zijn De 7 Imagostrategieën® ontstaan. Deze maken deel uit van Module 3 van dit programma.
De Imagostrategieën® geef ik graag door aan mijn klanten, waardoor zij deze ook zijn gaan toepassen. De ervaring leert dat zij een boost krijgen voor zowel hun persoonlijke als zakelijke groei.
In combinatie met mijn communicatietechnieken en persoonlijkheidstesten vanuit dit ‘High Class Branding Transformation Program’, geeft hen dat zelfs inzicht op het niveau van het uitleven van hun missie.
Wanneer je klasse hebt, moet je het beschermen!
Weet je, het is praktisch gezien onmogelijk je niet door de misleidende informatie over uitstraling te laten beïnvloeden. Deze informatie wordt door de samenleving en media constant op ons afgevuurd.
Het gaat hier niet over geld, maar over mindsets.
Wees altijd ‘classy’!
High Class is een mindset. Laat jezelf altijd zien met klasse. Je bent dan trouw aan je brand. Elegantie en klasse zijn geen tijdelijke statussen. Ze laten je zien op authentiek niveau.
Je klanten/prospects willen geen ‘messy message’, maar een helder antwoord op wat hen beweegt.
Met een High Class Brand zeg je tegen mensen dat je goed bent en dat je je onderscheidt, want je boodschap is helder. Je vertegenwoordigt je waarde en wat je doet is authentiek.
Misschien dat je deze tendens herkent: In ons land zeggen we vaak ‘doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg’. Deze mindset houdt middelmatigheid in stand en houdt mensen klein. In de tijd dat ik veel kinderwerk heb gedaan op kampen, zag ik dit verschijnsel al bij kinderen voorkomen; de overheersende mindset van middelmatigheid. Kinderen worden al vroeg aangeleerd dat zij zich constant moeten gedragen en moeten wandelen in de gebaande wegen. Ook in het bedrijfsleven waarin ik 14 jaar gewerkt heb, constateerde ik dat veel mensen aangepast gedrag vertoonden. Ze zeggen en doen wat van hen verwacht wordt en spreken daarom niet het ware zelf aan. Er wordt geen beroep gedaan op hun kritisch denkvermogen. Burn-out én bore-out liggen op de loer.
Daarom heb ik speciaal voor professionals die hun ware zelf willen tonen en graag op een verbindende en kundige manier hier hun impact willen maken het High Class Branding® Transformation Program ontwikkeld.
In het ‘High Class Branding® Transformation Program ontvang je via 5 modules alle strategieën die jouw High Class Look laten zien!
Het High Class Brand® Transformation Program verhoogt op een vanzelfsprekende wijze je overtuigingkracht:
- Een High Class Brand® laat DUIDELIJK zien waar je voor staat. Deze focus laat zelfvertrouwen zien.
- Je hoeft nooit meer te twijfelen over hoe je over komt. Je weet precies waar je aandacht aan moet besteden voor de juiste performance.
- Je komt geloofwaardig over en mensen vertrouwen je sneller.
- Je hebt een vitale uitstraling. Je komt wakker en alert over en daardoor professioneler.
- Je consistente performance laat een stevige herkenbaarheid zien; dat wekt vertrouwen op. De basis voor een vruchtbare samenwerking.
- Je wordt gezien als een marktleider
- Je bereikt sneller en makkelijker je (financiële) doelen; mensen twijfelen niet aan je en gaan graag met je in zee
- Je bespaart tijd, omdat je mensen raakt met je boodschap. Mensen kiezen eerder voor je.
- Je hebt meer rust en focus, waardoor je tijd over houdt om deze door te brengen met je dierbaren en andere belangrijke zaken waar je aandacht voor wil hebben
- Je benut kansen waar je eerder geen oog voor had, omdat je beter gaat herkennen waar je iets mee moet; je neemt het makkelijker op voor situaties die jou (of je boodschap) of een ander geen recht doen. Je bereikt op een efficiëntere manier je doelen.
Heb de regie over je classy mindset
In module 1 van het High Class Branding Transformation Program gaan we werken aan je classy mindset. Dat doen we onder andere via het online instrument Neethling Brain Instruments® (NBI®).
Jouw breinvoorkeuren komen in beeld via de online vragenlijst van NBI® (zie het diagram). Je breinprofiel vertelt je onder andere over wat je graag doet, hoe je communiceert, samenwerkt, conclusies trekt, je doelen bereikt. Deze kennis over jezelf zetten we mede in om je positie te verstevigen.
Het verschil met vragenlijsten van vele andere bekende assessmentprogramma’s, is dat die profielen iemands huidige gedragsstijl laten zien. Terwijl NBI® zich richt op jouw natuurlijke voorkeuren, ongeacht wat je levenservaring, vaardigheden/competenties zijn. Kennis over wat jou vanzelfsprekend af lijkt te gaan, doet een beroep op jouw classy mindset. Door hier op te focussen, ga je meer die expert worden en word je onthouden.

Diagram boven: willekeurig persoonlijk profiel in het Neethling Brain Instruments® rapport
Jouw persoonlijke kracht versterken
Deze kennis over jouw kracht, benutten we om jouw High Class Brand® vorm te geven. Denk daarbij aan het versterken en reguleren van jouw talenten die jou uniek maken. Dit geeft je focus, waardoor je op een consistente manier je impact maakt. Die consistentie is nodig om geloofwaardig over te komen. De focus kan dan maar beter komen vanuit wat er al is in jou en wat jou uniek maakt.
Het benadrukken van je classy mindset gaat over jouw persoonlijke ontwikkeling; wat in de luwte is, zichtbaar maken. Je gaat je potentieel aanspreken:
‘Nu werken aan straks, maakt dat straks nu is’.
JOUW HIGH CLASS BRAND BRENGT HIGH CLASS RESULTATEN
Het ‘High Class Branding® Transformation Program’ bestaat uit 5 modules:
MODULE 1 MASTERING YOUR MINDSET – Stap in je kracht
We besteden aandacht aan het verhelderen van je missie, je innerlijk DNA. Wat ligt er ten grondslag aan je drijfveren. Belemmerende overtuigingen gaan in de meeste gevallen automatisch overboord. Daarna scherpen we je persoonlijke en professionele visie aan. Je gaat leren tussen je verschillende rollen te schakelen door aan je eigen impact en dynamiek knoppen te draaien. Deze strategie zorgt ervoor dat je authenticiteit versterkt wordt (het geheim van de smid), waardoor je aantrekt wat je uitstraalt. Je gaat het in helemaal in de smiezen krijgen.
MODULE 2 – MASTERING YOUR IMAGE
Ik help je te begrijpen dat je kleuren, contrastwerking en belijning van je kleding niet moet kiezen vanuit gewoonte, modetrends of vanuit gevoel. Het gaat erom dat je kleuren kiest die qua uitstraling jouw high class brand versterken vanuit jouw VISIE. Dit moet je weten, want je hoort het op weinig plekken.
MODULE 3 – BLUEPRINTING YOUR PROFESSIONAL LOOK & PROFILING YOUR FORMAL AND LEISURE LOOK
Vanuit jouw blueprint wordt een persoonlijk uitstralingsprofiel gemaakt die jouw High Class bevestigt in de verschillende rollen die je hebt. Dit profiel wordt het protocol dat jouw ‘High Class Brand’ blijvend beschermt.
MODULE 4 – PINPOINTING YOUR AUDIENCE (STAKEHOLDERS)
Belangrijk is dat je weet wat de leider in jou nodig heeft om te manifesteren.
Je gaat aan de slag met de dynamiek van je omgeving (je doelgroep, collega’s, prospects) te verstaan, zodat je je op een dieper niveau met hen kan verbinden.
MODULE 5 – MASTERING VERBAL & NON VERBAL COMMUNICATION
Je gaat leren hoe je (non)verbale signalen kunt herkennen en ook kunt benutten. Je gaat herkennen welke communicatiestijl nodig is, om af te stemmen op de kleur(samenstelling) van de ander. Hierdoor stel je mensen meer op hun gemak, waardoor ze jou sneller op waarde schatten en makkelijker de verbinding met je aangaan.
Voor wie is het ‘ High Class Branding® Transformation Program’ geschikt?
Doorbreek jouw status quo
Op welk vakgebied in de samenleving je ook bent (onderwijs, politiek, financiën, gezondheidszorg, fitness, opvoeding, ondernemerschap, business consultant, etc), en je wil buitengewoon zijn in alles wat je doet, dan wil je uit je huidige status komen. Deze mindset is niet voor iedereen weggelegd.
Dit programma is uitermate geschikt wanneer je de mindset hebt van iemand, die:
N bereid is om op te staan vanuit zelfrespect om de constante golven van middelmatigheid het hoofd te bieden in je vakgebied.
N bereid bent je tijd en energie te investeren in je diepe, transformatieve inside out (re)brand, want dan bereik je het grootste resultaat om je impact te maken en je doelen sneller te behalen.
N zichzelf ziet als iemand met een groei-mindset. Steeds bereid om zichzelf te verbeteren om tot betere resultaten te komen.
N wil weten hoe je jouw ‘brand’ beschermt tegen trends die jouw ‘brand’ niet ten goede komen.
N zeker weet wat jouw toegevoegde waarde is ten opzichte van wat de ‘mainstream’ je aanbiedt.
Dit programma is niet geschikt wanneer:
N je jezelf niet naar het volgende niveau wilt brengen via krachtige profilering
N je er geen waarde aan hecht om met jouw High Class Brand je verantwoordelijkheid op te nemen jouw potentieel aan te spreken om meer impact te maken.
Denk nu niet dat dit programma bedoeld is voor arrogante snobs. Totaal niet. Het gaat erom dat je bekrachtigd wordt in wie je bent en in je mogelijkheden. Zo bereik en benut je je individuele potentieel om volop je impact te maken.
T
BEKRACHTIGING VAN JE KERN
Uiteindelijk gaat het erom dat jouw kern te raken, die lange tijd verstopt was in veilige kleuren en kleding, gewoontes, overtuigingen en trends. Daarom is dit een transformatief programma. Je gaat kanten van jezelf aanspreken, waardoor je nieuwe kwaliteiten gaat aanboren en bestaande gaat versterken. Aangezien je in dit programma werkt aan je nieuwe imago, is de ervaring vanuit de praktijk dat je sneller in staat bent je potentieel aan te spreken, waardoor je je nieuwe kanten daadwerkelijk inzet.
MEER WETEN?
Ben je geïnteresseerd en wil je meer weten over de mogelijkheden afgestemd op jouw situatie? Neem vrijblijvend contact met me op via 0619702790 of via het verzendformulier. We kunnen dan een telefonisch een afspraak maken of samen een kop koffie drinken om de mogelijkheden voor jou te bespreken.
Het klantencontact gaat makkelijker. Ik doe sneller zaken. Er wordt mij meer gegund.
Jeanine heeft mij enorm geholpen om duidelijk voor ogen te krijgen waar ik op mijn best ben. Ook zie ik mijn talenten waar ik me geeneens van bewust was veel helderder. Nog belangrijker: Ik heb hier ook woorden aan kunnen geven en merk dat ik doelgerichter te werk ga en uitdraag waar ik voor sta. Een geweldige investering in mijn succes en geluk.
After the High Class Branding Transformation Program I noticed that doors went open that used to be closed.
Ik zou het iedereen aanraden om bij Jeanine te komen voor dit programma; zij brengt jouw kern en schoonheid naar boven zodat je laat zien waar je voor staat. Ze ziet jou in je volle potentie en laat dat terugkomen in je uitstraling. Hierdoor kan je doelgerichter werken.
Ik heb prachtige tools ontvangen en daardoor stroom ik over van nieuwe ideeën voor mijn bedrijf. Een overtuiging die me jarenlang afremde is verdwenen. Jeanine heeft met haar vakkundigheid mijn dromen weer aangewakkerd.
Ik heb Jeanine ervaren als een aardige en vakkundige vrouw, die écht belangstelling voor je heeft en je cheerleader is. De sessies met haar gaven me inzicht en energie, wat een steviger fundament gaf om aan mijn bedrijf verder te bouwen.
Veelgestelde vragen
Waarin onderscheidt dit programma zich ten opzichte van andere programma's over personal branding?
In de meeste trajecten die zich richten op het creëren van een persoonlijk merkbelofte, wordt voortgebouwd op wat er al is. Het risico is dat het personal brand niet de fundering krijgt die nodig is om de impact te maken die mogelijk is.
Er wordt te weinig rekening gehouden met de persoonlijke visie die wel eens een update kan gebruiken. Daarom wordt in Module 1 aandacht besteed aan jouw DNA.
Hier ligt jouw allerdiepste drijfveer verborgen. Wanneer je dat snapt van jezelf, heb je meer stevigheid om je zelf te vermarkten en om je zelf staande te houden en goede keuzes te maken wanneer er weerstand, afleiding of verleiding is.
Bovendien wordt in de meeste programma’s weinig tot nauwelijks aandacht besteed aan de dynamiek van je uitstraling. Deze moet in lijn zijn met wat je beoogt om geloofwaardig over te komen. De 7 Imagostrategieën zijn vitale boosters die jouw classy mindset benadrukken in je uitstraling.
Wat ik met de dynamiek van je uitstraling bedoel is het volgende: Misschien dat jij je enkele voorbeelden kunt herinneren van mensen die iets zeggen en wat je totaal niet op waarde kunt schatten. De uiterlijke dynamiek stemt dan niet overeen met de innerlijke dynamiek. Deze persoon moet extra zijn best doen om dit scheve beeld wat zijn waarnemers van hem hebben, recht te zetten. Onderzoek heeft uitgewezen, dat de kans om dit scheve beeld recht te trekken maar 5% is.
Waarom wordt de nadruk gelegd op het creëren van een 'High Class Brand®' in plaats van een personal brand?
Met een High Class Brand® overstijg jij het alledaagse. Met een High Class Brand® worden jouw vele uitzonderlijke kwaliteiten belicht, waardoor jouw potentieel beter en met meer impact in je uitstraling zichtbaar wordt.
Een High Class Brand® vertegenwoordigt de dynamiek van de leider met impact; de visionaire leider met een missie. Die leider zijn we in wezen allemaal in ons eigen gebied, passend bij wie we zijn. We moeten het alleen vanuit een gezonde ambitie herkennen, erkennen en activeren in ons. Daarbij komen we ook te weten waar onze groeikracht ligt. Noodzakelijk om datgene wat ons moeiteloos afgaat, goed te reguleren en voor ons te laten werken in plaats van tegen ons.
Een High Class dynamiek komt tot uitdrukking in mijn High Class Branding® Transformation Model. In dit model zitten gedrag en waarden verwerkt die, uitgedrukt in de verschijning en het gedrag, een High Class Brand laten zien.
Het gaat daarom veel verder dan alleen je kleding of modetrends.
Ik ben van mening dat iedereen die ambitieus is, het in zich heeft om de kwaliteiten die bij een High Class statement behoren, tot uitdrukking te brengen. Deze High Class statement is onderdeel van De 7 Imagostrategieën®. Deze universele principes gelden voor iedereen. En ze zijn belangrijk omdat deze principes het beste zichtbaar maken van ons als mensen wanneer we vanuit een hoge status onze boodschap willen neerzetten.
In de meeste personal brandprogramma’s wordt gewerkt aan de binnenkant. Er wordt niet of nauwelijks rekening gehouden met de interactie tussen de innerlijke en uiterlijke dynamiek. Dynamiek laat de energie zien, de natuurlijke beweging van de persoon. Deze natuurlijke dynamiek heeft een upgrade nodig, want anders wordt het potentieel niet aangesproken. De meeste mensen weten niet hoe ze hun ‘upgrade-dynamiek’ moeten aanspreken.
Die dynamiek kun je tot uitdrukking brengen in kleur, vorm, lichaamshouding, stemgeluid, fysieke beweging, focus van ogen. Je kunt ook leren om de dynamiek af te stemmen per situatie om je doelen beter te bereiken. Dat is een hele studie op zich. Je bent dan in staat moeiteloos tussen je verschillende rollen te schakelen. In dit programma wordt hier uitgebreid aandacht aan besteed.
De neiging is er bij de meeste mensen om de High Class uitstraling niet zichtbaar te krijgen. Dat kan zijn simpelweg zijn door onwetendheid of door wat mensen hebben meegemaakt. Daarom praat ik over het hebben van een ‘klasse mindset’.
Het vereist nogal wat inzicht in jezelf, het toepassen van imagoprincipes, discipline en moed om met een High Class uitstraling op een consistente manier naar buiten toe te treden. Dit programma geeft je de vrijheid om de beste versie van jezelf te laten zien.
Ben ik dan wel een High Class Brand®?
Absoluut!! Het feit dat je hier al bent en dit leest, laat zien waar je verlangens naar uitgaan en dat het mogelijk is. Het gaat er niet om om perfect te zijn. Dat is niemand. Waar het omgaat is dat je bij jezelf de mogelijkheden die je in je hebt, gaat herkennen en benutten en tot uitdrukking laat brengen. Dan kun jij optimaal van invloed zijn en je doelen behalen. Dat kan alleen wanneer je je in jezelf verdiept. Daar is nieuwsgierigheid en wilskracht voor nodig.
Het is een ongoing proces. Naarmate je innerlijk groeit en je dat aan de buitenkant laat zien, dan groei je sneller verder. Mensen reageren namelijk op de dynamiek van je High Class uitstraling. Daarom vind ik het belangrijk, dat je laat zien wat je in huis hebt. Een High Class Brand vertegenwoordigt de beste versie van jezelf.
Hoe kom ik in aanmerking voor het High Class Branding® Transformation Program?
Wanneer je geïnteresseerd bent in het verkrijgen van een High Class Brand, kun je dat aangeven via het verzendformulier helemaal onderaan. Ik neem dan contact met je op. Of je kunt me bellen op: 0619702790. We maken dan een afspraak om kennis te maken (persoonlijk of via videobellen). Van tevoren stuur ik je een assessmentformulier op. Op basis hiervan kunnen we verkennen wat je nodig hebt en hoe ik je kan helpen. Wanneer we alle verwachtingen in kaart hebben gebracht en we zien het beiden zitten, dan spreken we af voor de eerste sessie op een moment dat het jou schikt.
Ga ik mijn investering terugverdienen?
Wanneer jij je als doel gesteld hebt snel geld te verdienen zonder dat je er tijd en moeite in stopt, dan is dit programma mogelijk niet voor jou.
Er spelen bovendien teveel factoren mee om een juridische garantie mee te geven. Zelf heb ik moeten ondervinden wat de gevolgen waren van mijn transformatieve inside out high class rebranding. Ondervinden wat het betekende de looks te hebben die een High Class Statement liet zien. Met mijn visie in het vizier en de toepassing van de principes die mijn klasse mindset bekrachtigden, heb ik ervaren dat ik mijn netwerk vergrootte en meer impact en opdrachten kreeg. Hier was ik heel tevreden mee, aangezien ik me realiseerde dat wanneer ik zo door ga, dit weer gaat gebeuren, en dan nog beter.
Het komt erop neer dat wanneer je je visie helder hebt en je doorloopt de juiste stappen in dit programma om jouw High Class Brand je toe te eigenen, dan weet ik zeker dat je vanuit je hoogwaardige expertise je autoriteit toeneemt. Je doelgroep gaat je steeds beter herkennen en waarderen en daarmee zal je de investering meer dan naar verwachting terugverdienen.
Sommige mensen kopen programma’s en laten deze vervolgens op de plank liggen. Deze mensen gaan het zeker niet terug verdienen.
Andere mensen gaan er volop mee aan de slag en zullen verbaasd staan wat het hen oplevert, qua geldstroom en impact.
Onderzoek heeft bewezen dat er meer gegund wordt aan mensen met een High Class Brand. Hierdoor bereiken ze meer.
Video & Photo Credits: Bianca van der Veen