IMAGE BOOST WORKSHOP

‘ONTDEK DE PARADIJSVOGEL IN JOU’  

Kom uit de luwte,

 treed

met zelfvertrouwen

naar buiten!

 

 Wanneer:
zaterdag
18 mei 2024 van
10.00-12.00 uur.

Tarief:
€ 39,00 incl. btw

Waar:
 Bonnetstraat 17 in Ede 


Je maakt kennis met de kleur die jouw innerlijke dynamiek laat zien, tezamen met: 

 “De 3  Imagostrategieën®”

die ruimte geven aan de Paradijsvogel in jou

 

 Jeanine raakt je daar waar jij het nodig hebt tijdens dit event. Instant inzichten en inspiratie. Er is genoeg ruimte om te zijn wie je bent, waarbij je zonder oordeel naar een nog mooiere versie van jezelf toewerkt.

Birgit Katers

Verkoop retail

Luister en kijk naar wat de impact van deze workshop is op deze deelnemers

“….met deze tips kan ik verder bouwen aan mijn bedrijf.”

“….. ik weet nu hoe ik mijzelf op mijn best kan presenteren.”

“…. Jeanine is zelf het voorbeeld van hoe de imagostrategieën werken in haar eigen uitstraling.”

Het ontstaan van de Imagostrategieën®

Ik heb lange tijd geleefd in een bubbel van onwetendheid. Onwetend over wie ik was, wat ik te doen heb en hoe ik dat kon vormgeven. Frustratie én (onnodige) onzekerheid was wat ik voelde.  Toen ik me verdiepte in personal branding ging er een wereld voor me open. Ik heb onderzoek gedaan naar hoe ik  mijn eigen waarden het beste vorm kon geven in mijn uitstraling. Alles viel op zijn plek. Ik kreeg er steeds meer plezier in en ik ontdekte waar ik voldoening van kreeg. Ik ontwikkelde de 7 Imagostrategieën® die op een instant manier laten zien waar jij voor staat. Het bijzondere is dat het universele imagoprincipes zijn die jouw bewustzijn vergroten en jouw pad voor je volgende stap blootlegt. Graag deel ik er drie van met jou in dit event.  

Voor wie?

1) Je bent ondernemer en je bent toe aan je volgende stap; expansie van je bedrijf. Expansie staat voor de groei van de impact van je bedrijf, maar ook voor die van jezelf. Dat betekent dat je niet alleen aan een bedrijf bouwt, maar ook aan een merk met klasse! Het betekent je potentieel aanboren. Stel je eens voor wanneer je bij hen altijd het voordeel van de twijfel hebt. Je ideale klanten kiezen binnen no time voor jou. Het is een plezier met hen samen te werken.

2) Misschien ben jij die kennisprofessional. Je bent vakbekwaam. Je bent een doorzetter. Je hebt alles in huis om het helemaal waar te maken. Toch is daar die luwte waarin je zit. Je weet dat je het in je hebt om bij je (toekomstige) werkgever het verschil te maken. Met de komst van AI (Artificial Intelligence) wordt het steeds belangrijker je te onderscheiden. Wie jij BENT, kan niemand van je afnemen. Dus laat je jouw unieke kleuren volop zien, zodat je omgeving je daarop aanspreekt. Mensen kiezen voor je op basis van vertrouwen; op basis van wat ze voelen wanneer ze in je buurt zijn. Wat een plezier voor hen om aangestoken te worden door jouw kleuren.

3) Of je hebt een verandering doorgemaakt (start-up, promotie, echtscheiding, afvallen, etc.) En je bent toe aan de de volgende stap:  Je weet dat je meer in huis hebt dan dat je nu laat zien. Je bent nieuwsgierig hoe je met jouw imago jouw potentieel aanspreekt, zodat je volop verder kunt groeien en bloeien. Beeld je eens in dat je met meer plezier en vervulling je leven leeft. 

Iedereen kan het leren

Maak kennis met De 3 Imagostrategieën® en hoe deze in de praktijk toe te passen zodat jij de Paradijsvogel in jou eindelijk de ruimte geeft die het verdient. 

Deze workshop geeft mij goede handvatten om als bedrijf en persoon sterker naar buiten te treden. Het event maakt me bewust van hoe ik over kom op anderen. Hoe mijn uitstraling mijn doel kan versterken of verzwakken. Wat ik uit wil stralen is context gerelateerd: voor een feestje kleed je je anders dan voor een intake gesprek. Maar voor alle gelegenheden geldt: zorg dat je straalt!

René Maagdenberg

Ondernemer

Jouw buiten- en binnenkant spreken ieder hun eigen taal

Je doet je mond open om te spreken, maar ook jouw uitstraling heeft een eigen taal. Wanneer je boodschap in in lijn is met wat je uitstraalt, heeft onderzoek uitgewezen dat je inhoudelijke boodschap voor slechts 7% op waarde wordt geschat. Meer hierover staat in mijn blog vermeld. Om op overtuigende wijze over te komen is het belangrijk dat je binnen- én buitenkant dezelfde taal spreken voor een blijvende en onvergetelijke indruk. Wanneer je uitstraalt wat je zegt, kom je authentiek en betrouwbaar over.

Wanneer je er goed uitziet, dan beoordeelt men jou ook als goed” –
Robert Cialdini (hoogleraar psychologie en marketing)

“Iedereen is gelijk geschapen, maar op de arbeidsmarkt telt jouw verschil, jouw toegevoegde waarde” – Jim Rohn (auteur, ondernemer en motiverende spreker) 

 

Let op! 

Wat dit event bijzonder maakt is dit: Veel van wat je gaat zien en horen over imago gaat in tegen de gevestigde leer. Het gaat namelijk om veel meer dan kleuren en kleding.  

Ik daag je hierbij uit om die tegenstrijdige geluiden tot je te nemen zodat jij het snel oppakt jezelf voortaan op een ontspannen manier zelfbewust profileert. 

Stijl hebben in plaats van stylish zijn

Het gaat om de principes van een tijdloze stijl die voortdurend de kracht uitstraalt van jouw aantrekkelijkheid, bekwaamheid en betrouwbaarheid. Deze waarden vertegenwoordigen een opwaartste dynamiek, die de 3 Imagostrategieën® jou geven. 

 

“Jeanine heeft een scherp oog” – Sandy Dumont, The Image Architect 


Het belangrijkste is jezelf vraag te stellen:

‘Laat ik iedere dag die indruk achter, die ik wil laten zien bij mijn dierbaren, mijn collega’s en/of klanten?’

Vele mensen laten ONNODIG teveel van henzelf op de plank liggen. Zij missen hierdoor unieke kansen die hen verder brengen en hun impact vergroten.

Het probleem is onwetendheid over drie zaken:
1) geen bewustzijn over wat onderscheidend is aan hen; hun toegevoegde waarde
2) onkundig over hoe zij in hun uitstraling laten zien waar ze voor staan
3) onduidelijkheid over hoe te schakelen tussen hun verschillende rollen 

In deze workshop gaat we vooral in op punt 1 en deels over punt 2. En het belangrijkste is daarbij dat je er plezier in hebt dat je de moeite waard bent en dat je gezien mag worden. Kortom, geef ruimte aan de Paradijsvogel in jou.

  Jouw huidige uitstraling spreekt boekdelen over jou. Maar vertelt jouw uitstraling het juiste verhaal? De 3 Imagostrategieën® helpen je daarbij. Leer de regie te hebben over je imago en daarmee ook over je toekomst.

Het is tijd! Houdt de randjes van je verschil scherp. Zet je imago naar je hand en bereik wat je wenst te bereiken voor een betekenisvol leven


Dat mensen elkaar beoordelen op hoe ze overkomen, is natuurlijk niet eerlijk. Maar het is helaas wel wat er gebeurt.
Er zijn vele studies gedaan die dat bevestigd hebben. Zelfs de meest sympathieke mensen beoordelen anderen op wat zij uitstralen. Wanneer je een beroep doet op de Paradijsvogel in jou, laat jij vanzelfsprekend jouw unieke toegevoegde waarde zien. Zonder dat andere overtuigingen het tegendeel beweren. Inzicht hierin geeft je de vrijheid te zijn wie je bent.

 

Wil je graag

N Meer helderheid hebben om je uitstraling beter af te stemmen op wat je écht wilt laten zien van jezelf? 

N  Inzicht krijgen in technieken die je er aantrekkelijk, betrouwbaar, classy en succesvol uit laten zien voor een eerste optimale indruk die jou representeert, ook voor optimale vervolgindrukken?

 

Wat deelnemers zeggen

Dit event heeft mij geleerd hoe interessant de psychologie van kleur is en hoe ik dit kan inzetten om mijn kwaliteiten en mijn kracht te onderstrepen.

Linda Kleingeld

Loopbaanbegeleider, Ardeo

In mijn werk heb ik op verschillende manieren klantcontacten. Ik weet nu welke kleuren ik hierbij kan inzetten om sneller mijn doelen te bereiken. Dank daarvoor.

David Grin

Intaker wwb/werkcoach

Deze workshop benadrukt wie je van binnen bent

Angenita Wesselius

Pedicure en Schrijfster

Ik heb geleerd dat je kleur kunt inzetten voor de juiste persoonlijke profilering en voor het bereiken van je doelen.

Esther Boeijer

Doktersassistent

Deze workshop is een aanrader voor iedereen. Voor mezelf pas ik nu het volgende toe: Zie er ALTIJD stralend uit. Ik word meteen door iedereen opgemerkt. Je komt wel BINNEN. 
Greet Roorda

Jeanine is professioneel en heeft een goede kijk op de totale persoon en diens uitstraling.

Colette Winkens

Huisarts

Jeanine heeft in één blik duidelijk wat je communiceert door middel van hoe je je presenteert en de kleuren die je draagt.

Marianne Canters

Eigenaar, Teksgericht.nl

Iedereen kan iets voor zichzelf uit dit event halen.

Michaela Buitenwerf

Eigenaar, Personal Image Design

De imagostrategieën hebben mijn kansen vergroot op de arbeidsmarkt. Ik heb vrij snel een baan gevonden die helemaal bij mij past.

Maaike van der Vloed

Deze workshop is voor mij net dat zetje dat ik zo nodig had. Ik ga sprankelen, niet alleen van binnen maar ook van buiten. En die POWER straalt weer uit naar mijn bedrijf.

Pauline Bruil

Eigenaar, Vastenthousiast

Ik vond het ondanks dat het deze keer online was, een event met een goede sfeer. Dit is essentieel voor mij bij het leerproces. Kleuren bij webontwerp en fotografie zijn m’n ding. De 4 genoemde eigenschappen van mijn favoriete kleur waren ook wel een bevestiging van wat ik ‘wist’. Het gaf me woorden. Het is een soort spiegelinzicht.

Joost van Meeteren

Ondernemer

Ik geef Jeanine een dikke top 10 voor haar brandingadviezen die echt het verschil maken. Een aanrader!

Margaretha Koops

Eigenaar, Brandlezz

Ik heb ontdekt wat mijn kernwaarden zijn en hoe ik deze kan laten zien in mijn uitstraling. 

Ellen Pals

 

Voor wie

N Je wilt de juiste type klanten aantrekken voor jouw waardevolle kennis, gaven en talenten die er goed voor betalen

N Je wilt je als werkzoekende beter profileren op de arbeidsmarkt, zodat je de baan vindt die bij je past

N Je wilt weten hoe jij jouw kwaliteiten meer naar buiten kan laten komen in je persoonlijke presentatie, zodat jij uit de luwte komt en beter op waarde geschat wordt. Je impactfactor wordt aanzienlijk vergroot.

N Je wilt weten welke principes ervoor zorgen dat je een authentieke uitstraling hebt, waardoor jouw overtuigingskracht versterkt wordt

N Je wilt grip op jouw uitstraling om de juiste reacties te krijgen van de mensen om je heen; wat je uitstraalt trek je tenslotte aan.

N Je wilt jezelf de gelegenheid geven makkelijker door te groeien in je bedrijf.  

Veelgestelde vragen

Heb ik wel High Class?

Absoluut!! Het feit dat je hier al bent en dit leest, laat zien waar je verlangens naar uitgaan en dat het mogelijk is. Het gaat er niet om om perfect te zijn. Dat is niemand.

Waar het omgaat is dat je bij jezelf de mogelijkheden die je in je hebt, gaat herkennen en benutten en tot uitdrukking laat brengen. Dan kun jij optimaal van invloed zijn en je doelen behalen. Dat doe je vanuit je dienende hart; je missie tot uitdrukking te brengen op een manier die gewicht in de schaal legt. Deze attitude staat voor ‘High Class’.

Dat kan alleen wanneer je je in jezelf verdiept. Daar is nieuwsgierigheid en wilskracht voor nodig. Het is een ongoing proces. Naarmate je innerlijk groeit en je dat aan de buitenkant laat zien, dan groei je sneller verder. Mensen reageren namelijk op de dynamiek van je High Class uitstraling.

Daarom vind ik het belangrijk, dat je laat zien wat je in huis hebt. Een High Class Brand vertegenwoordigt de beste versie van jezelf.

In hoeverre heeft Robert Cialdini te maken met De 3 Imagostrategieën®?

Robert B. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing aan Arizona State University en geldt wereldwijd als dé autoriteit op het gebied van beïnvloeding. Van zijn boek ‘Invloed’ werden wereldwijd meer dan drie miljoen exemplaren verkocht. Zijn boek ‘De kracht van timing’ is daarna verschenen en voegt een nieuwe cruciale dimensie toe aan het proces van overtuigen, die ervoor zorgt dat je invloed blijvend is. 

In beide boeken behandelt Cialdini onder andere de krachtige beïnvloedingsmechanismen: ‘Autoriteit’ en ‘Sympathie’. Zijn onderzoek heeft aangetoond dat je onder andere met bepaalde kleding mensen heel makkelijk op autoriteit kunt laten reageren. En dat aantrekkelijke mensen anderen gemakkelijker overtuigen; ze krijgen eerder waar ze om vragen en kunnen anderen sneller van mening laten veranderen. Een aantrekkelijke verschijning geeft de indruk dat de persoon ook andere positieve eigenschappen bezit, bijvoorbeeld talent, een vriendelijk karakter of intelligentie.
Ik heb onderzocht welke wetmatige principes ervoor zorgen om bovenstaande kwaliteiten (aantrekkelijkheid en autoriteit) op een authentieke manier tot uitdrukking te laten komen in iemands uitstraling, zonder dat het gekunsteld is. Ik kijk ernaar uit om drie van deze strategieën met jou te delen tijdens dit Time2Brand-event.

Is dit event ook voor mij geschikt als ik geen ondernemer of kennisprofessional ben?

Absoluut. De 3 Imagostrategieën kan je succesvol toepassen, wanneer je gemotiveerd bent om de beste versie van jezelf te willen laten zien. Je weet dat je meer in huis hebt, dan wat je laat zien. Deze workshop kan je helpen om meer van invloed te zijn in welke betekenisvolle rol je ook hebt. Bovendien ga je meer genieten van wie je bent, waardoor je lekkerder in je vel zit.

Photo & Video Credits: www.biancavanderveen.com