ONLINE WORKSHOP 

‘BOOST VOOR JE UITSTRALING’

(onderdeel van Time2Brand Events)

om makkelijker je doelen te bereiken


Op vrijdag 10
februari 2023 van 10:00 u tot 11:15 uur

   

 

  Uniek interactief online event via Zoom  waarin je kennismaakt met:        

 “De 3 geheime Imagostrategieën®”

voor een

TIJDLOOS CLASSY IMAGO,

dat laat zien waar jij voor staat!    

   

 

 Jeanine raakt je daar waar jij het nodig hebt tijdens dit event. Instant inzichten en inspiratie. Er is genoeg ruimte om te zijn wie je bent, waarbij je zonder oordeel naar een nog mooiere versie van jezelf toewerkt.

Birgit Katers

Verkoop retail

Luister en kijk naar wat de impact van Time2Brand is op deze deelnemers

“….met deze tips kan ik verder bouwen aan mijn bedrijf.”

“….. ik weet nu hoe ik mijzelf op mijn best kan presenteren.”

“…. Jeanine is zelf het voorbeeld van hoe de imagostrategieën werken in haar eigen uitstraling.”

Het ontstaan van de Imagostrategieën®

Ik heb lange tijd geleefd in een bubbel van onwetendheid. Onwetend over wie ik was, wat ik te doen heb en hoe ik dat kon vormgeven. Frustratie én (onnodige) onzekerheid was wat ik voelde.  Toen ik me verdiepte in personal branding ging er een wereld voor me open. Ik heb onderzoek gedaan naar hoe ik  mijn eigen waarden het beste vorm kon geven in mijn uitstraling. Alles viel op zijn plek. Ik ontwikkelde een aantal Imagostrategieën® die op een instant manier laten zien waar jij voor staat. Het bijzondere is dat het universele imagoprincipes zijn die jouw bewustzijn vergroten en jouw pad voor je volgende stap blootlegt. Graag deel ik er drie van met jou in dit event.  

Voor wie?

1) Je bent ondernemer en je bent toe aan je volgende stap; expansie van je bedrijf. Expansie staat voor de groei van de impact van je bedrijf, maar ook voor die van jezelf. Dat betekent dat je niet alleen aan een bedrijf bouwt, maar ook aan een merk met klasse: een High Class Brand! Het betekent je potentieel aanboren. Stel je eens voor dat jouw prospects en klanten aan je kunnen zien waar je voor staat? Beeld je eens in wanneer je bij hen altijd het voordeel van de twijfel hebt. Je ideale klanten kiezen er binnen no time voor jou. 

2) Misschien ben jij die kennisprofessional. Je bent vakbekwaam. Je bent een doorzetter. Je hebt alle papieren in huis om het helemaal waar te maken. Toch is daar die luwte waarin je zit. Je weet dat je het in je hebt om bij je (toekomstige) werkgever het verschil te maken. Alléén vind je het lastig om vanuit jouw voorwaarden je op een succesvolle manier neer te zetten. Want bescheidenheid siert je. Alleen hoe laat je dan jouw waarde volop zien, zodat je omgeving je daarop aanspreekt? Stel je eens voor dat mensen aan je kunnen zién wat je te bieden hebt? Hoe zou het voor je zijn, dat mensen makkelijk overtuigd raken om met je samen te werken. 

3) Of je hebt een verandering doorgemaakt (start-up, promotie, echtscheiding, afvallen, etc.) En je bent toe aan de de volgende stap:  Je weet dat je meer in huis hebt dan dat je nu laat zien. Je bent nieuwsgierig hoe je met jouw imago jouw potentieel aanspreekt, zodat je volop verder kunt groeien en bloeien. Beeld je eens in dat je met meer plezier en vervulling je leven leeft. Hoe zou dit zijn voor jou en voor je omgeving? 

Iedereen kan het leren

Maak kennis met De 3 Imagostrategieën® en hoe deze in de praktijk toe te passen zodat jij de uitstraling krijgt die jouw waarde laat zien. 

Time2Brand geeft mij goede handvatten om als bedrijf en persoon sterker naar buiten te treden. Het event maakt me bewust van hoe ik over kom op anderen. Hoe mijn uitstraling mijn doel kan versterken of verzwakken. Wat ik uit wil stralen is context gerelateerd: voor een feestje kleed je je anders dan voor een intake gesprek. Maar voor alle gelegenheden geldt: zorg dat je straalt!

René Maagdenberg

Ondernemer

Stap in je mogelijkheden met De 3 Imagostrategieën®

Tijdens dit event leer jij De 3 Imagostrategieën® die jouw persoonlijke en professionele rol versterken en je een waardige uitstraling geven waar je naar verlangt. Deze imagostrategieën maken deel uit van één van de modules van het High Class Branding Transformation Program. 

Je krijgt inzichten om jouw waarde (nog meer) zichtbaar te maken. Dit betekent jezelf naar het volgende niveau tillen met een krachtige profilering.

Jouw buiten- en binnenkant spreken ieder hun eigen taal

Je doet je mond open om te spreken, maar ook jouw uitstraling heeft een eigen taal. Wanneer je niet uitstraalt wat je waard bent, heeft onderzoek bewezen dat je inhoudelijke boodschap voor slechts 7% op waarde wordt geschat. Meer hierover staat in mijn blog vermeld. Om op integere wijze overtuigend over te komen is het belangrijk dat je binnen- én buitenkant dezelfde taal spreken voor een blijvende en onvergetelijke indruk. Wanneer je uitstraalt wat je zegt, kom je authentiek en betrouwbaar over, waardoor anderen graag met je samen willen werken

Wanneer je er goed uitziet, dan beoordeelt men jou ook als goed” –
Robert Cialdini (hoogleraar psychologie en marketing)

“Iedereen is gelijk geschapen, maar op de arbeidsmarkt telt jouw verschil, jouw toegevoegde waarde” – Jim Rohn (auteur, ondernemer en motiverende spreker) 

 

Let op! 

Wat deze online workshop bijzonder maakt is dit: Veel van wat ik je leer over imago gaat in tegen de gevestigde leer. Het gaat namelijk om veel meer dan kleuren en kleding.  

Ik daag je hierbij uit om die tegenstrijdige geluiden tot je te nemen zodat jij het snel oppakt jezelf voortaan op een ontspannen manier zelfbewust profileert. 

Stijl hebben in plaats van stylish zijn

Het gaat hier niet om ‘stylish’ zijn vanuit de trends, maar om ‘stijl hebben’. Het neerzetten van jouw ‘High Class’ statement.

Het gaat om de principes van een tijdloze stijl die voortdurend de kracht uitstralen van jouw aantrekkelijkheid, bekwaamheid en betrouwbaarheid.

Wanneer mensen met jou in contact komen, ervaren ze dat je hen ook zo ziet. Ze nemen jou serieus, want zij voelen zich door jou serieus genomen.

“Jeanine heeft een scherp oog” – Sandy Dumont, The Image Architect 

Het belangrijkste is jezelf vraag te stellen:

‘Maak ik iedere dag die onvergetelijke indruk op mijn doelgroep, werknemers, klanten, collega’s?’

Vele mensen laten ONNODIG teveel van henzelf op de plank liggen. Zij missen hierdoor unieke kansen die hen verder brengen en hun impact vergroten.

Het probleem is onwetendheid over drie zaken:
1) geen bewustzijn over wat onderscheidend is aan hen; hun toegevoegde waarde
2) onkundig over hoe zij hun imago daarop af moeten afstemmen
3) onduidelijkheid over hoe te schakelen tussen hun verschillende rollen 

Wanneer je het bovenstaande weet toe te passen, laat je zien dat je authentiek bent. Authentieke mensen stralen op een integere manier zelfvertrouwen uit. 

  Jouw huidige uitstraling spreekt boekdelen over jou. Maar vertelt jouw uitstraling het juiste verhaal? De 3 Imagostrategieën® helpen je daarbij. Leer de regie te hebben over je imago en daarmee ook over je toekomst.

Het is tijd! Houdt de randjes van je verschil scherp. Zet je imago naar je hand en bereik wat je wenst te bereiken voor een betekenisvol leven

Wist je dat mensen binnen één enkele seconde beslissingen maken over hoe aantrekkelijk (innemend), betrouwbaar en succesvol je bent? En ben je op de hoogte dat er slimme imagostrategieën bestaan waarmee jij op integere wijze het beste van jezelf laat zien terwijl je dicht bij jezelf blijft? 

En weet je dat het mogelijk is dat je jouw uitstraling kan afstemmen op de dynamiek (drijfveren, behoeften) van je doelgroep (prospects, klanten, collega’s, netwerk)?  Dan kom je sneller met hen in verbinding, waardoor je hun vertrouwen krijgt. Vertrouwen is de basis van waaruit mensen ervoor kiezen met je samen te werken.

 


Dat mensen elkaar beoordelen op hun imago (hoe ze overkomen) is natuurlijk niet eerlijk. Maar het is helaas wel wat er gebeurt. 
Er zijn vele studies gedaan die dat bevestigd hebben. Zelfs de meest sympathieke mensen beoordelen anderen op wat zij uitstralen.

 

Wil je graag

N Weten welke imagostrategieën jou helpen je krachtiger te profileren? 

N  Inzicht krijgen in technieken die je er aantrekkelijk, betrouwbaar, classy en succesvol uit laten zien voor een eerste optimale indruk die jou representeert en voor optimale vervolgindrukken

N Oog krijgen voor de psychologische uitstraling van kleuren, zodat je deze kunt inzetten om makkelijker te overtuigen

N Ontdekken of jouw huidige uitstraling authentiek overeenkomt met de kwaliteiten die je echt wilt uitstralen  

 

Wat deelnemers zeggen

Dit event heeft mij geleerd hoe interessant de psychologie van kleur is en hoe ik dit kan inzetten om mijn kwaliteiten en mijn kracht te onderstrepen.

Linda Kleingeld

Loopbaanbegeleider, Ardeo

In mijn werk heb ik op verschillende manieren klantcontacten. Ik weet nu welke kleuren ik hierbij kan inzetten om sneller mijn doelen te bereiken. Dank daarvoor.

David Grin

Intaker wwb/werkcoach

Time2brand benadrukt wie je van binnen bent

Angenita Wesselius

Pedicure en Schrijfster

Ik heb geleerd dat je kleur kunt inzetten voor de juiste persoonlijke profilering en voor het bereiken van je doelen.

Esther Boeijer

Doktersassistent

Time2brand is een aanrader voor iedereen. Voor mezelf pas ik nu het volgende toe: Zie er ALTIJD High Class uit. Ik word meteen door iedereen opgemerkt. Je komt wel BINNEN. 
Greet Roorda

Jeanine is professioneel en heeft een goede kijk op de totale persoon en diens uitstraling.

Colette Winkens

Huisarts

Jeanine heeft in één blik duidelijk wat je communiceert door middel van hoe je je presenteert en de kleuren die je draagt.

Marianne Canters

Eigenaar, Teksgericht.nl

Iedereen kan iets voor zichzelf uit dit event halen.

Michaela Buitenwerf

Eigenaar, Personal Image Design

De imagostrategieën hebben mijn kansen vergroot op de arbeidsmarkt. Ik heb vrij snel een baan gevonden die helemaal bij mij past.

Maaike van der Vloed

Time2Brand is voor mij net dat zetje dat ik zo nodig had. Ik ga sprankelen, niet alleen van binnen maar ook van buiten. En die POWER straalt weer uit naar mijn bedrijf.

Pauline Bruil

Eigenaar, Vastenthousiast

Ik vond het ondanks dat het deze keer online was, een event met een goede sfeer. Dit is essentieel voor mij bij het leerproces. Kleuren bij webontwerp en fotografie zijn m’n ding. De 4 genoemde eigenschappen van mijn favoriete kleur waren ook wel een bevestiging van wat ik ‘wist’. Het gaf me woorden. Het is een soort spiegelinzicht.

Joost van Meeteren

Ondernemer

Ik geef Jeanine een dikke top 10 voor haar brandingadviezen. Echt een aanrader.

Margaretha Koops

Eigenaar, Brandlezz

Jeanine is heel duidelijk en krachtig en kan in een korte tijd veel naar voren brengen. Hierdoor heb ik ontdekt wat mijn kernwaarden zijn en hoe ik deze kan laten zien in mijn uitstraling. 

Ellen Pals

 

Voor wie

N Je wilt de juiste type klanten aantrekken voor jouw waardevolle kennis, gaven en talenten die er goed voor betalen

N Je wilt je als werkzoekende beter profileren op de arbeidsmarkt, zodat je de baan vindt die bij je past

N Je wilt weten hoe jij jouw kwaliteiten meer naar buiten kan laten komen in je persoonlijke presentatie, zodat jij uit de luwte komt en beter op waarde geschat wordt. Je impactfactor wordt aanzienlijk vergroot.

N Je wilt weten welke principes ervoor zorgen dat je een authentieke uitstraling hebt, waardoor jouw overtuigingskracht versterkt wordt

N Je wilt grip op jouw uitstraling om de juiste reacties te krijgen van de mensen om je heen; wat je uitstraalt trek je tenslotte aan.

N Met een High Class uitstraling geef je jezelf de kans makkelijker door te groeien in je bedrijf. Of je bent klaar voor die toppositie die zo bij je past. Wellicht wil je beter betalende klanten, waardoor je meer tijd voor familiezaken over houdt.  

Veelgestelde vragen

Heb ik wel High Class?

Absoluut!! Het feit dat je hier al bent en dit leest, laat zien waar je verlangens naar uitgaan en dat het mogelijk is. Het gaat er niet om om perfect te zijn. Dat is niemand.

Waar het omgaat is dat je bij jezelf de mogelijkheden die je in je hebt, gaat herkennen en benutten en tot uitdrukking laat brengen. Dan kun jij optimaal van invloed zijn en je doelen behalen. Dat doe je vanuit je dienende hart; je missie tot uitdrukking te brengen op een manier die gewicht in de schaal legt. Deze attitude staat voor ‘High Class’.

Dat kan alleen wanneer je je in jezelf verdiept. Daar is nieuwsgierigheid en wilskracht voor nodig. Het is een ongoing proces. Naarmate je innerlijk groeit en je dat aan de buitenkant laat zien, dan groei je sneller verder. Mensen reageren namelijk op de dynamiek van je High Class uitstraling.

Daarom vind ik het belangrijk, dat je laat zien wat je in huis hebt. Een High Class Brand vertegenwoordigt de beste versie van jezelf.

In hoeverre heeft Robert Cialdini te maken met De 3 Imagostrategieën®?

Robert B. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing aan Arizona State University en geldt wereldwijd als dé autoriteit op het gebied van beïnvloeding. Van zijn boek ‘Invloed’ werden wereldwijd meer dan drie miljoen exemplaren verkocht. Zijn boek ‘De kracht van timing’ is daarna verschenen en voegt een nieuwe cruciale dimensie toe aan het proces van overtuigen, die ervoor zorgt dat je invloed blijvend is. 

In beide boeken behandelt Cialdini onder andere de krachtige beïnvloedingsmechanismen: ‘Autoriteit’ en ‘Sympathie’. Zijn onderzoek heeft aangetoond dat je onder andere met bepaalde kleding mensen heel makkelijk op autoriteit kunt laten reageren. En dat aantrekkelijke mensen anderen gemakkelijker overtuigen; ze krijgen eerder waar ze om vragen en kunnen anderen sneller van mening laten veranderen. Een aantrekkelijke verschijning geeft de indruk dat de persoon ook andere positieve eigenschappen bezit, bijvoorbeeld talent, een vriendelijk karakter of intelligentie.
Ik heb onderzocht welke wetmatige principes ervoor zorgen om bovenstaande kwaliteiten (aantrekkelijkheid en autoriteit) op een authentieke manier tot uitdrukking te laten komen in iemands uitstraling, zonder dat het gekunsteld is. Ik kijk ernaar uit om drie van deze strategieën met jou te delen tijdens het event Time2Brand.

Is dit event ook voor mij geschikt als ik geen ondernemer of kennisprofessional ben?

Absoluut. De 3 Imagostrategieën kan je succesvol toepassen, wanneer je gemotiveerd bent om de beste versie van jezelf te willen laten zien. Je weet dat je meer in huis hebt, dan wat je laat zien. Deze workshop kan je helpen om meer van invloed te zijn in welke betekenisvolle rol je ook hebt. Bovendien ga je meer genieten van wie je bent, waardoor je lekkerder in je vel zit.

Photo & Video Credits: www.biancavanderveen.com