Time2Brand

 

    

Het is tijd! Jouw toegevoegde  waarde in beeld bepaalt jouw succes 

 

  Uniek online event  waarin je kennismaakt met

        

 De Imagostrategieën® voor een imago
dat laat zien waar jij voor staat!
 

           


Tarief:  € 97 ex BTW p/p
€ 47 ex BTW p/p wanneer je deze in je eigen netwerk faciliteert  
Mail me voor een afspraak.
   

   

 

Luister naar wat de impact van Time2Brand is op deze deelnemers

“….met deze tips kan ik verder bouwen aan mijn bedrijf.”

“….. ik weet nu hoe ik mijzelf op mijn best kan presenteren.”

“…. Jeanine is zelf het voorbeeld van hoe de imagostrategieën werken in haar eigen uitstraling.”

Voor wie?

1) Je bent ondernemer en je bent toe aan je volgende stap; expansie van je bedrijf. Expansie staat voor de groei van de impact van je bedrijf, maar ook voor die van jezelf. Dat betekent dat je niet alleen aan een bedrijf bouwt, maar ook aan een merk met klasse: een High Class Brand! Het betekent je potentieel aanboren. Laten zién waar je voor staat. Stel je eens voor dat jouw prospects en klanten aan je kunnen zien waar je voor staat? Beeld je eens in wanneer je bij hen altijd het voordeel van de twijfel hebt. Je ideale klanten kiezen er binnen no time voor jou. 

2) Misschien ben jij die kennisprofessional. Je bent vakbekwaam. Je bent een doorzetter. Je hebt alle papieren in huis om het helemaal waar te maken. Toch is daar die luwte waarin je zit. Je weet dat je het in je hebt om bij je (toekomstige) werkgever het verschil te maken. Alléén vind je het lastig om vanuit jouw voorwaarden je op een succesvolle manier neer te zetten. Want bescheidenheid siert je. Alleen hoe laat je dan jouw waarde volop zien, zodat je omgeving je daarop aanspreekt? Stel je toch eens voor dat mensen aan je kunnen zien wat je te bieden hebt? Hoe zou het voor je zijn, dat mensen makkelijk overtuigd raken om met je samen te werken. 

3) Of je hebt een verandering doorgemaakt (start-up, promotie, echtscheiding, afvallen, etc.) En je bent toe aan de de volgende stap:  Je weet dat je meer in huis hebt dan dat je nu laat zien. Je bent nieuwsgierig hoe je met jouw imago jouw potentieel aanspreekt, zodat je volop verder kunt groeien en bloeien. Beeld je eens in dat je met meer plezier en vervulling je leven leeft. Hoe zou dit zijn voor jou en voor je omgeving? 

 

Jouw huidige imago spreekt boekdelen over jou. Maar vertelt jouw imago het juiste verhaal? De 7 Imagostrategieën® helpen je daarbij. Leer de regie te hebben over je imago en daarmee ook over je toekomst.

 Jeanine raakt je daar waar jij het nodig hebt tijdens dit event. Instant inzichten en inspiratie. Er is genoeg ruimte om te zijn wie je bent, waarbij je zonder oordeel naar een nog mooiere versie van jezelf toewerkt.

Birgit Katers

Verkoop retail

Iedereen kan het leren

Maak kennis met De 7 Imagostrategieën® en hoe deze in de praktijk toe te passen zodat jij de High Class uitstraling krijgt die je verdient. Zorg dat je mensen raakt met jouw boodschap en laat hen jouw klasse meteen waarnemen, zodat ze de juiste beslissing over jou maken.

Wie is Jeanine van Varik

Sinds 2007 werk ik als branding & Imageconsultant. Daarvoor heb ik 14 jaar in de zakelijke dienstverlening in het binnen- en buitenland gewerkt. Ik merkte dat ik vastliep in het stramien van mijn werk. Ik kon mijn ideeën niet kwijt, Toen besloot ik voor mijzelf te beginnen.

Bedrijfsleven
In het bedrijfsleven ontdekte ik dat veel mensen onzeker zijn over hun presentatie. Ze zitten daardoor niet lekker in hun vel en blijven onnodig in de luwte. Hierdoor kunnen zij zichzelf niet optimaal profileren, terwijl zij het verlangen hebben dit wel willen.

Vanuit mijn studie ‘Personal Branding’ heb ik de imagostrategieën op mijzelf toegepast. Deze doen een beroep op wie ik ben en op wat ik te bieden ben en hoe ik dat zichtbaar kan maken.

Persoonlijk leven
Er ging een wereld voor me open. Ik kreeg moed en daardoor zelfvertrouwen om te doen waar ik voor stond. Deuren gingen open en ik kreeg meer opdrachten. 

Ik ontving complimenten over dat ik echt liet zién waar ik over sprak. Ik ging mijn mogelijkheden aanspreken. Alleen al door de high class kleuren die ik ging dragen, ging ik rechter op lopen. 

Een klasse imago doet een beroep op wie je bent als persoon.  

De 7 Imagostrategieën®
Ik deed onderzoek naar de formule die ten alle tijde de High Class uitstraling laat zien. Van daaruit zijn De 7 Imagostrategieën® ontstaan. 

 

Missiegericht

Wanneer de deelnemers de 7 Imagostrategieën® in de praktijk toepassen, blijkt dat dit hen de boost geeft voor hun persoonlijke en zakelijke groei. In combinatie met mijn communicatietechnieken en persoonlijkheidstesten vanuit mijn High Class Branding Transformation Program geeft hen dat zelfs inzicht op het niveau van het uitleven van hun missie. 

Loopbaan en Talent Coach

Mijn ervaring als loopbaan en talent coach breng ik in wanneer het gaat over het combineren van de passies, gaven, talenten en ervaringen van mijn cliënten met betrekking tot hun marktwaarde. 

Jouw buiten- en binnenkant spreken ieder hun eigen taal

Je doet je mond open om te spreken, maar ook jouw uitstraling heeft een eigen taal. Wanneer je niet uitstraalt wat je waard bent, heeft onderzoek bewezen dat je inhoudelijke boodschap voor slechts 7% op waarde wordt geschat. Om op integere wijze overtuigend en high class over te komen is het belangrijk dat je binnen- én buitenkant dezelfde taal spreken voor een blijvende en onvergetelijke indruk. Wanneer je uitstraalt wat je zegt, kom je authentiek en betrouwbaar over. Hierdoor word je  100% op waarde geschat. Je geeft vertrouwen, waardoor anderen graag met je samen willen werken

Stap in je mogelijkheden met De 7 Imagostrategieën®

Tijdens het Time2Brand event leer jij De 7 Imagostrategieën® die jouw persoonlijke en professionele rol versterken en je de High Class uitstraling geven waar je naar verlangt. Deze imagostrategieën maken deel uit van één van de modules van het High Class Branding Transformation Program. 

Je krijgt inzichten om jouw High Class waarde (nog meer) zichtbaar te maken. Dit betekent jezelf naar het volgende niveau tillen met een krachtige profilering.

Wanneer je er goed uitziet, dan beoordeelt men jou ook als goed” –
Robert Cialdini (hoogleraar psychologie en marketing)

“Iedereen is gelijk geschapen, maar op de arbeidsmarkt telt jouw verschil, jouw toegevoegde waarde” – Jim Rohn (auteur, ondernemer en motiverende spreker) 

Let op! 

Wat het Time2Brand event bijzonder maakt is dit: Veel van wat ik je leer over imago gaat in tegen de gevestigde leer. Het gaat namelijk om veel meer dan kleuren en kleding.  

De meeste informatie daarover noem ik ‘old school’.  Ik daag je hierbij uit om die tegenstrijdige geluiden van mij tot je te nemen zodat jij jezelf voortaan High Class profileert en anderen gemakkelijker overtuigt. 

Stijl hebben in plaats van stylish zijn

Het gaat hier niet om ‘stylish’ zijn vanuit de trends, maar om ‘stijl hebben’. Het neerzetten van jouw ‘High Class’ statement.

Het gaat om de principes van een tijdloze stijl die voortdurend de kracht uitstralen van jouw aantrekkelijkheid, bekwaamheid en betrouwbaarheid.

Wanneer mensen met jou in contact komen, ervaren ze dat je hen ook zo ziet. Ze nemen jou serieus, want zij voelen zich door jou serieus genomen.

Met een High Class uitstraling kom je binnen“- Greet, deelnemer

Het belangrijkste is jezelf vraag te stellen:

‘Maak ik iedere dag die onvergetelijke indruk op mijn doelgroep, werknemers, klanten, collega’s?’

Vele mensen laten ONNODIG teveel van henzelf op de plank liggen. Zij missen hierdoor unieke kansen die hen verder brengen en hun impact vergroten.

Het probleem is tweeledig:
1) Zij hebben te weinig know-how over wat onderscheidend is aan hen; hun toegevoegde waarde
2) én ze weten niet hoe zij hun imago daarop af moeten afstemmen.

Wanneer je dit weet, dan alleen kun je op een authentieke manier overtuigen.

Je kunt namelijk niet laten zíen wat je onderscheidt, wanneer je niet weet wat jouw toegevoegde waarde is. Tijdens dit event ga je hierover een indruk krijgen. 

De 7 Imagostrategieën® heb je daarbij nodig om jouw uniekheid OPTIMAAL zichtbaar te maken én in de wereld te zetten. 

“Jeanine heeft een scherp oog” – Sandy Dumont, The Image Architect 

Het is tijd! Houdt de randjes van je verschil scherp. Zet je imago naar je hand en bereik wat je wenst te bereiken voor een betekenisvol leven

Wist je dat mensen binnen één enkele seconde beslissingen maken over hoe aantrekkelijk (innemend), betrouwbaar en succesvol je bent? En ben je op de hoogte dat er slimme imagostrategieën bestaan waarmee jij op integere wijze het beste van jezelf laat zien terwijl je dicht bij jezelf blijft? 

En weet je dat het mogelijk is dat je jouw uitstraling kan afstemmen op de dynamiek (drijfveren, behoeften) van je doelgroep (prospects, klanten, collega’s, netwerk)?  Dan kom je sneller met hen in verbinding, waardoor je hun vertrouwen krijgt. Vertrouwen is de basis van waaruit mensen ervoor kiezen met je samen te werken.

 


Dat mensen elkaar beoordelen op hun imago (hoe ze overkomen) is natuurlijk niet eerlijk. Maar het is helaas wel wat er gebeurt. 
Er zijn vele studies gedaan die dat bevestigd hebben. Zelfs de meest sympathieke mensen beoordelen anderen op wat zij uitstralen.

 

Wil je graag

N Weten welke imagostrategieën jou helpen je toegevoegde waarde te laten zien? 

N  Inzicht krijgen in technieken die je er aantrekkelijk, betrouwbaar, classy en succesvol uit laten zien voor een eerste High Class indruk en voor High Class vervolgindrukken

N Oog krijgen voor de psychologische uitstraling van kleuren, zodat je deze kunt inzetten om makkelijker te overtuigen

N Ontdekken of jouw huidige uitstraling authentiek overeenkomt met de kwaliteiten die je echt wilt uitstralen  

 

Wat deelnemers zeggen

Time2Brand heeft mij geleerd hoe interessant de psychologie van kleur is en hoe ik dit kan inzetten om mijn kwaliteiten en mijn kracht te onderstrepen.

Linda Kleingeld

Loopbaanbegeleider, Passion for Work

In mijn werk heb ik op verschillende manieren klantcontacten. Ik weet nu welke kleuren ik hierbij kan inzetten om sneller mijn doelen te bereiken. Dank daarvoor.

David Grin

Intaker wwb/werkcoach

Time2brand benadrukt wie je van binnen bent

Angenita Wesselius

Pedicure en Schrijfster

Ik heb geleerd dat je kleur kunt inzetten voor de juiste persoonlijke profilering en voor het bereiken van je doelen.

Esther Boeijer

Doktersassistent

Time2brand is een aanrader voor iedereen. Voor mezelf pas ik nu het volgende toe: Zie er ALTIJD High Class uit. Ik word meteen door iedereen opgemerkt. Je komt wel BINNEN. 
Greet Roorda

Jeanine is professioneel en heeft een goede kijk op de totale persoon en diens uitstraling.

Colette Winkens

Huisarts

Jeanine heeft in één blik duidelijk wat je communiceert door middel van hoe je je presenteert en de kleuren die je draagt.

Marianne Canters

Eigenaar, Teksgericht.nl

Iedereen kan iets voor zichzelf uit dit event halen.

Michaela Buitenwerf

Eigenaar, Personal Image Design

De imagostrategieën hebben mijn kansen vergroot op de arbeidsmarkt. Ik heb vrij snel een baan gevonden die helemaal bij mij past.

Maaike van der Vloed

Time2Brand is voor mij net dat zetje dat ik zo nodig had. Ik ga sprankelen, niet alleen van binnen maar ook van buiten. En die POWER straalt weer uit naar mijn bedrijf.

Pauline Bruil

Eigenaar, Vastenthousiast

Ik vond het ondanks dat het deze keer online was, een event met een goede sfeer. Dit is essentieel voor mij bij het leerproces. Kleuren bij webontwerp en fotografie zijn m’n ding. De 4 genoemde eigenschappen van mijn favoriete kleur waren ook wel een bevestiging van wat ik ‘wist’. Het gaf me woorden. Het is een soort spiegelinzicht.

Joost van Meeteren

Ondernemer

Ik geef Jeanine een dikke top 10 voor haar brandingadviezen. Echt een aanrader.

Margaretha Koops

Eigenaar, Brandlezz

Jeanine is heel duidelijk en krachtig en kan in een korte tijd veel naar voren brengen. Hierdoor heb ik ontdekt wat mijn kernwaarden zijn en hoe ik deze kan laten zien in mijn uitstraling. 

Ellen Pals

Time2Brand geeft mij goede handvatten om als bedrijf en persoon sterker naar buiten te treden. Het event maakt me bewust van hoe ik over kom op anderen. Hoe mijn uitstraling mijn doel kan versterken of verzwakken. Wat ik uit wil stralen is context gerelateerd: voor een feestje kleed je je anders dan voor een intake gesprek. Maar voor alle gelegenheden geldt: zorg dat je straalt!

René Maagdenberg

Ondernemer

 

Voor wie

N Je wilt de juiste type klanten aantrekken voor jouw waardevolle kennis, gaven en talenten die er goed voor betalen

N Je wilt je als werkzoekende beter profileren op de arbeidsmarkt, zodat je de baan vindt die bij je past

N Je wilt weten hoe jij jouw kwaliteiten meer naar buiten kan laten komen in je persoonlijke presentatie, zodat jij uit de luwte komt en beter op waarde geschat wordt. Je impactfactor wordt aanzienlijk vergroot.

N Je wilt weten welke principes ervoor zorgen dat je een klasse uitstraling kunt creëren waardoor jouw overtuigingskracht versterkt wordt

N Je wilt grip op jouw imago om de juiste reacties te krijgen van de mensen om je heen; je wilt gezien én gehoord worden want je wilt velen inspireren vanuit de plek waar jij staat.

N Met een High Class uitstraling geef je jezelf de kans makkelijker door te groeien in je bedrijf. Of je bent klaar voor die toppositie die zo bij je past. Wellicht wil je beter betalende klanten, waardoor je meer tijd voor familiezaken over houdt.  

Veelgestelde vragen

Heb ik wel High Class?

Absoluut!! Het feit dat je hier al bent en dit leest, laat zien waar je verlangens naar uitgaan en dat het mogelijk is. Het gaat er niet om om perfect te zijn. Dat is niemand.

Waar het omgaat is dat je bij jezelf de mogelijkheden die je in je hebt, gaat herkennen en benutten en tot uitdrukking laat brengen. Dan kun jij optimaal van invloed zijn en je doelen behalen. Dat doe je vanuit je dienende hart; je missie tot uitdrukking te brengen op een manier die gewicht in de schaal legt. Deze attitude staat voor ‘High Class’.

Dat kan alleen wanneer je je in jezelf verdiept. Daar is nieuwsgierigheid en wilskracht voor nodig. Het is een ongoing proces. Naarmate je innerlijk groeit en je dat aan de buitenkant laat zien, dan groei je sneller verder. Mensen reageren namelijk op de dynamiek van je High Class uitstraling.

Daarom vind ik het belangrijk, dat je laat zien wat je in huis hebt. Een High Class Brand vertegenwoordigt de beste versie van jezelf.

In hoeverre heeft Robert Cialdini te maken met De 7 Imagostrategieën®?

Robert B. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing aan Arizona State University en geldt wereldwijd als dé autoriteit op het gebied van beïnvloeding. Van zijn boek ‘Invloed’ werden wereldwijd meer dan drie miljoen exemplaren verkocht. Zijn boek ‘De kracht van timing’ is daarna verschenen en voegt een nieuwe cruciale dimensie toe aan het proces van overtuigen, die ervoor zorgt dat je invloed blijvend is.

In beide boeken behandelt Cialdini onder andere de krachtige beïnvloedingsmechanismen: ‘Autoriteit’ en ‘Sympathie’. Zijn onderzoek heeft aangetoond dat je onder andere met bepaalde kleding mensen heel makkelijk op autoriteit kunt laten reageren. En dat aantrekkelijke mensen anderen gemakkelijker overtuigen; ze krijgen eerder waar ze om vragen en kunnen anderen sneller van mening laten veranderen. Een aantrekkelijke verschijning geeft de indruk dat de persoon ook andere positieve eigenschappen bezit, bijvoorbeeld talent, een vriendelijk karakter of intelligentie.
Ik heb onderzocht welke wetmatige principes ervoor zorgen om bovenstaande kwaliteiten (aantrekkelijkheid en autoriteit) op een authentieke manier tot uitdrukking te laten komen in iemands uitstraling. Ik ben heel blij dat het me gelukt is om aan de hand van deze wetmatige principes De 7 Imagostrategieën® te creëren. Ik kijk ernaar uit deze strategieën met jou te delen in de masterclass Time2Brand.

Is dit event ook voor mij geschikt als ik geen ondernemer of kennisprofessional ben?

Absoluut. De 7 Imagostrategieën kan je succesvol toepassen, wanneer je gemotiveerd bent om de beste versie van jezelf te willen laten zien. Je weet dat je meer in huis hebt, dan wat je laat zien. Deze workshop kan je helpen om meer van invloed te zijn in welke betekenisvolle rol je ook hebt. Bovendien ga je meer genieten van wie je bent, waardoor je lekkerder in je vel zit.